top of page

Νυχτώνει


  1. Συζητούμε για την εικόνα της ενότητας και ζητούμε από τα παιδιά να την παρατηρήσουν και να κάνουν υποθέσεις. Ποιος; Τι κάνουν; Γιατί; Τι να συζητούν άραγε; Γιατί δείχνουν προβληματισμένοι;


  2. Διαβάζουμε το κείμενο μεγαλόφωνα και ρωτάμε: Ποιοι είναι οι ήρωες που μιλούν; Τι λένε; Πού βρίσκονται; Τι κάνουν;


  3. Κάνουμε υποθέσεις: Τι να άκουσαν τα παιδιά μέσα στη νύχτα;


  4. Διαβάζουμε το κείμενο όλοι μαζί δείχνοντας παράλληλα στο διαδραστικό.


  5. Επισημαίνουμε ποιος είναι ο τίτλος του κειμένου. Χρωματίζουν τα Ν,ν στον τίτλο.


  6. Κυκλώνουμε στοιχεία της εικόνας που οι λέξεις τους έχουν μέσα το ν.


  7. Ζητούμε από τα παιδιά να ζωγραφίσουν όλα τα Νν του κειμένου με ένα χρώμα και τα σημεία στίξης με άλλο χρώμα. Αναφέρονται οι λέξεις που έχουν Νν και τα σημεία στίξης που εντόπισαν. Εξηγούμε τη χρήση του καθενός.


  8. Γράφουμε στο τέλος του κειμένου το είδος του (διάλογος). Συζητούμε ποια κείμενα ονομάζουμε διαλόγους.


  9. Ζητούμε από τα παιδιά να κυκλώσουν τη λεξούλα "Είναι" μέσα στο κείμενο.


  10. Κυκλώνουμε τις λεξούλες "κότα, νυχτερίδα, σπίτι" και σημειώνουμε ότι είναι ουσιαστικά, αφού ρωτήσουμε τους μαθητές μας.


  11. Δημιουργική εργασία "Τι να είναι;". Στο τετράδιο εργασιών οι μαθητές κάνουν υποθέσεις για το τι μπορεί να ακούν τα παιδιά.



bottom of page