top of page

Μήλα και καμήλα


  1. Συζητούμε για την εικόνα της ενότητας και ζητούμε από τα παιδιά να την παρατηρήσουν και να κάνουν υποθέσεις. Ποιος; Τι κάνουν; Γιατί; Τι να συζητούν άραγε; Γιατί δείχνουν προβληματισμένοι;


  2. Διαβάζουμε το κείμενο μεγαλόφωνα και ρωτάμε: Ποιοι είναι οι ήρωες που μιλούν; Τι λένε; Πού βρίσκονται; Τι κάνουν;


  3. Διαβάζουμε το κείμενο όλοι μαζί δείχνοντας παράλληλα στο διαδραστικό. Επισημαίνουμε ποιος είναι ο τίτλος του κειμένου.


  4. Ζητούμε από τα παιδιά να ζωγραφίσουν όλα τα Ηη του κειμένου με ένα χρώμα. Αναφέρονται οι λέξεις που έχουν Η και η.


  5. Βρίσκουμε τις ομοιοκαταληξίες στο κείμενο και τις κυκλώνουμε.


  6. Βρίσκουμε ένα ή περισσότερα ουσιαστικά στο κείμενο και τα κυκλώνουμε με ένα χρώμα. Υπενθυμίζουμε ποιες λέξεις λέμε ουσιαστικά.


  7. Εξηγούμε ποιες λέξεις ονομάζονται ρήματα και τις βρίσκουμε στο κείμενο.


  8. Θυμίζουμε τι είναι ο ενικός και ο πληθυντικός και πως σχηματίζεται και μετατρέπουμε κάποια από τα ουσιαστικά στον πληθυντικό.




 
 
bottom of page