Μήλα και καμήλα
- Αυτενέργεια
- 10 Δεκ 2024
- διαβάστηκε 1 λεπτά
Συζητούμε για την εικόνα της ενότητας και ζητούμε από τα παιδιά να την παρατηρήσουν και να κάνουν υποθέσεις. Ποιος; Τι κάνουν; Γιατί; Τι να συζητούν άραγε; Γιατί δείχνουν προβληματισμένοι;
Διαβάζουμε το κείμενο μεγαλόφωνα και ρωτάμε: Ποιοι είναι οι ήρωες που μιλούν; Τι λένε; Πού βρίσκονται; Τι κάνουν;
Διαβάζουμε το κείμενο όλοι μαζί δείχνοντας παράλληλα στο διαδραστικό. Επισημαίνουμε ποιος είναι ο τίτλος του κειμένου.
Ζητούμε από τα παιδιά να ζωγραφίσουν όλα τα Ηη του κειμένου με ένα χρώμα. Αναφέρονται οι λέξεις που έχουν Η και η.
Βρίσκουμε τις ομοιοκαταληξίες στο κείμενο και τις κυκλώνουμε.
Βρίσκουμε ένα ή περισσότερα ουσιαστικά στο κείμενο και τα κυκλώνουμε με ένα χρώμα. Υπενθυμίζουμε ποιες λέξεις λέμε ουσιαστικά.
Εξηγούμε ποιες λέξεις ονομάζονται ρήματα και τις βρίσκουμε στο κείμενο.
Θυμίζουμε τι είναι ο ενικός και ο πληθυντικός και πως σχηματίζεται και μετατρέπουμε κάποια από τα ουσιαστικά στον πληθυντικό.
